• טרי
JF -XUAN תצוגה מארגן תכשיטים תלויים מארגן תכשיטים - מחזיק שרשרת עגיל עגיל מארגני אביזרים מארגנים 23 כיסים מחזיקים תכשיטים.

JF -XUAN תצוגה מארגן תכשיטים תלויים מארגן תכשיטים - מחזיק שרשרת עגיל עגיל מארגני אביזרים מארגנים 23 כיסים מחזיקים תכשיטים.

ILS 10.10
סחורה
בחנות

לא עוד מסתובב בקופסת מגירת או תכשיטים מצא את החלקים התואמים שלך במהירות וביעילות. גודל : מארגן תכשיטים דו -צדדי - מארגן התכשיטים האחזקה הזה מגיע עם 23 כיסים, הגן ביעילות לתכשיטים של כל הגדלים שלך ושומר על התכשיטים שלך בצורה טובה יותר. נקה כיסי PVC - החלונות השקופים מקלים על זיהוי מהיר של תוכן, כך שתוכלו להתכונן או להרחיק את הדברים בפחות מאמץ. מאחסנים תכשיטים ופריטים אישיים - אידיאלי תואם לארגון וסידור טבעות, עגילים, שרשראות או צמידים, זה גם תואם מאוד לאיפור, מוצרי טיפוח, קטעי שיער או אביזרים. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן. לא עוד מסתובב בקופסת מגירת או תכשיטים. מצא את החלקים התואמים שלך במהירות וביעילות. גודל : מארגן תכשיטים דו -צדדי - מארגן התכשיטים האחזקה הזה מגיע עם 23 כיסים, הגן ביעילות לתכשיטים של כל הגדלים שלך ושומר על התכשיטים שלך בצורה טובה יותר. נקה כיסי PVC - החלונות השקופים מקלים על זיהוי מהיר של תוכן, כך שתוכלו להתכונן או להרחיק את הדברים בפחות מאמץ. מאחסנים תכשיטים ופריטים אישיים - אידיאלי תואם לארגון וסידור טבעות, עגילים, שרשראות או צמידים, זה גם תואם מאוד לאיפור, מוצרי טיפוח, קטעי שיער או אביזרים. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן. לקוחות יקרים, יש כל כך הרבה מוצרים בחנות זו, אתה יכול לבחור כאן את המוצרים המועדפים עליך. אנו נספק לך מוצרים ושירותים איכותיים. אם יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתנו קשר בזמן קולב שמתאים בקלות לכל חדר שינה או דלת ארון. שמור הרבה יותר מהר : כשאתה מתלבש, פשוט הצטף את מחזיק התכשיטים שלך, תדע איזה מהם תרצה להרים בלי אף אחד או פותח את הקופסאות. התואם לנסיעות : כשאתה בחופשה ויוצא, אתה יכול פשוט להפיץ את מארגן התכשיטים ולארוז אותו במזוודות שלך. מארגן תכשיטי נסיעות מתקפל זה שומר על התכשיטים שלך מעבר לילדים. עיצוב מעשי של Super : לא עוד בלגן, לא עוד עומס - התכשיטים שלך לעולם לא יסתבכו שוב בסבך! החבילה כוללת 1 מארגן תכשיטים תלוי.

תכונות מוצר

מוצרים קשורים