• טרי
CFSNCM קו בגדי נסיעות חוט משולש, קו בגדי כבל באנג'י מתכוונן, שטיפת חבל אוויר תלויה, למלון מכבייה

CFSNCM קו בגדי נסיעות חוט משולש, קו בגדי כבל באנג'י מתכוונן, שטיפת חבל אוויר תלויה, למלון מכבייה

ILS 166.72
סחורה
בחנות

כבלי באנג'י מחזיקים בגדים בצורה מאובטחת ללא צורך בסיכות העיצוב הסרוג המשולש אוחז בבגד ללא צורך בקליפים או בסיכות. אלסטיות קלועות אינן דורשות תסריכי כביסה, פשוט תלו את הבגדים בין המיתרים. אתה יכול להתקין אותו בכל מקום בבית או במלון. בחוץ, אם העץ שלך גדול, תפוס חבל. עטפו את הלולאה סביב ענף עץ, מעקה מגבת, ראש מקלחת, ידית דלת או כל עמוד שתוכלו למצוא. 150 ס"מ (60 '') עד 300 ס"מ (120 '') טווח השימוש המרבי. אם זה ארוך מדי בשבילך, קשר קשר כדי לקצר את האורך. כבלי באנג'י מחזיקים בגדים בצורה מאובטחת ללא צורך בסיכות. העיצוב הסרוג המשולש אוחז בבגד ללא צורך בקליפים או בסיכות. אלסטיות קלועות אינן דורשות תסריכי כביסה, פשוט תלו את הבגדים בין הכבלים. אתה יכול להתקין אותו בכל מקום בבית או במלון שלך. בחוץ, אם העץ שלך גדול, תפוס חבל. עטוף את הלולאה סביב ענף עץ, מעקה מגבת, ראש מקלחת, ידית דלת או כל עמוד שתוכל למצוא .150 ס"מ (60 '') עד 300 ס"מ (120 '') טווח השימוש המרבי. אם זה ארוך מדי בשבילך, קשר קשר כדי לקצר את האורך. ספציפית : חומר : חוטות אלסטיות כלולות : 1* קו כביסה נשלף יש לך שאלות לגבי המוצר, אנא צור איתי קשר, אנו ניצור איתך קשר תוך 24 שעות ונתן לך תשובה מספקת . שגיאה 1-3 ס"מ מכיוון שהמוצר נמדד ביד. אנא עיין במוצר בפועל. אנו מוכרים מתלים יבשים עצמאיים. קישוט תצוגה לכל שאר הפריטים ואינו כלול.

תכונות מוצר

Material:
elastic rope
Package Included:
1* retractable washing line:
If you have any questions about the product, please contact me, we will contact you within 24 hours and give you a satisfactory answer.:
2. Error 1-3 cm because the product is measured by hand. Please refer to the actual product. Thank you for understanding.:
3. We sell stand-alone dry racks. Display decoration for all other items and is not included. :

מוצרים קשורים