• טרי
בקר לוח מקשים למנעול דלת, אטום למים, לוח מקשים אמין לבקרת גישה, אטום הלם, אנטי -התערבות לתעשייה

בקר לוח מקשים למנעול דלת, אטום למים, לוח מקשים אמין לבקרת גישה, אטום הלם, אנטי -התערבות לתעשייה

ILS 0.33
סחורה
בחנות

פונקציה אטומה למים : לבקר גישה חכמה זו יש רמת אטום למים IP67, שיכולה להשתמש ישירות בימים גשומים וסערות יישום רחב : עם קיבולת גדולה, בקר הגישה החכמה יכול לעמוד ביישום של כל סוגי סולם הארגון, אזורי מגורים ומקומות ציבוריים אחרים. החלפה אידיאלית : ניתן להתקין בקלות את מקלדת בקרת הגישה הזו, מה שהופך אותה לתחליף אידיאלי לחלקים הישנים והפגועים. חומר פרימיום : בקר הגישה החכמה עשוי מחומרי ABS של ABS וחומרי מתכת אקריליים, שהם הוכחת בלאי ואנטי הלם. בטוח ואמין : לבקר הגישה החכמה יש מפתחות מגע קיבוליים, מובנים ביכולת הפרעות נגד מעבד חזק, אבטחה גבוהה ואמינות. בטוח ואמין : לבקר הגישה החכמה יש מפתחות מגע קיבוליים, בנויים ביכולת הפרעות נגד מעבד חזק, אבטחה גבוהה ואמינות . פונקציה אטומה למים : לבקר גישה חכמה זו יש רמת אטום למים IP67, שיכולה להשתמש ישירות בימים גשומים וסערה . יישום רחב : עם קיבולת גדולה, בקר הגישה החכמה יכול לעמוד ביישום של כל סוגי סולם הארגון, אזורי מגורים ומקומות ציבוריים אחרים. חומר פרימיום : בקר הגישה החכמה עשוי מחומרי ABS של ABS וחומרי מתכת אקריליים, שהם הוכחת בלאי ואנטי הלם . החלפה אידיאלית : ניתן להתקין בקלות את מקלדת בקרת הגישה הזו, מה שהופך אותה להחלפה אידיאלית לחלקים הישנים והפגועים. מפרט : סוג פריט : בקרת גישה חכמה חומר : ABS, Acrylic Metalsize : בערך. 80 x 126 x 19 מ"מ / 3.7in (LXWXH) מערכת נתמכת : עבור אנדרואיד 4.0 Abovestandby זרם : 28m A (Latt Latt) זרם פעולה : ≈1 Apower מצב אספקה : DC12 VWater Class : IP67 Card קיבולת : 2000 (ID) מספר סיסמא : 500 כיצד להשתמש : 1. קדחו חור או התקן את תיבת החיווט בהתאם לגודל צמצם המכונה, וקבעו את הקליפה התחתונה לתיבת החיווט או לקיר עם הברגים המאובזרים . נתב את הכבלים דרך חור יציאת הכבלים על הקליפה התחתונה, חבר כבלים לפי הפונקציות הנדרשות ועטוף כבלים שאינם מנוצלים כדי למנוע קצרים . לאחר חיבור כבלים, התקן את המעטפת הקדמית על הקליפה התחתונה והברג את הקליפה הקדמית. רשימת אריזה : 1 x בקר גישה חכמה 4 בורג 4 x דבק תקע דבק 1 x מפתח ברגים 1 x הוראות.

תכונות מוצר

Item Type:
Smart Access Controller
Material:
ABS, Acrylic metal
Size:
Approx. 80 x 126 x 19mm / 3.1 x 5.0 x 0.7in (LxWxH)
Supported System:
for Android 4.3/for IOS 7.0 above
Standby Current:
28mA (backlit)
Action Current:
≈1A
Power Supply Mode:
DC12V
Waterproof Class:
IP67
Card Capacity:
2000 (ID)
Password Number:
500
How to Use:
1. Drill a hole or install the wiring box according to the machine aperture size, and fix the bottom shell to the wiring box or wall with the equipped screws.:
2. Route the cables through the cable outlet hole on the bottom shell, connect cables according to the required functions, and wrap unused cables to prevent short circuit.:
3. After connecting cables, install the front shell on the bottom shell and screw the front shell.:
packing list:
1 x Smart Access Controller:
4 x Screw :
4 x Glue Plug :
1 x Hex Wrench :
1 x Instruction:

מוצרים קשורים