• טרי
פלסטיק חשמלי חוטית מעורר רמקול צופר אבטחה סירנה אבטחת הגנת מערכת אביזרי 10 כדי 28 וולט

פלסטיק חשמלי חוטית מעורר רמקול צופר אבטחה סירנה אבטחת הגנת מערכת אביזרי 10 כדי 28 וולט

ILS 2.00
סחורה
בחנות

עשוי מחומר פלסטי שרירי הבטן : עשוי מחומר פלסטי שרירי הבטן, שהוא אנטי בלאי, עמיד בפני אבק, עמיד בפני פגיעות, אנטי אייג ' ינג, עמיד בפני דפורמציה ועמיד ביצועים טובים : תומך במצב צלצול מחזורי בהפעלה, הפעלה יחידה ברמה גבוהה ונמוכה, החלפת קול בדיסק אנלוגי המחובר למחשב, פלאש של 4 מ ' יכול לאחסן מספר רב של קולות אם-פי 3. קל להתחבר : חוטית צופר יכול להיות מחובר עיקרי מנוע עם אזעקת פלט לשקע, או זה יכול לשמש לבד. ניתן להוציא צליל אזעקה של 120 דציבלים באמצעות זרם ישר של 10 וולט עד 28 וולט. 4 התאמת מצב : בשילוב מתג 4 התאמת מצב, תמיכת מפתח נפח מחזור התאמה, את קול יכול להיות מותאם על פי הצרכים שלך. נרחב שימוש : יכול לשמש עבור קניונים, פארקים, בתי ספר, מקומות בילוי, נמל מכונות, בניית מכונות, וכו'. מפרט : סוג פריט : סירנה הורןחומר : שרירי בטן פלסטיקמשקל : כ.8 אונקיות גודל : כ.9יישום : קניונים, פארקים, בתי ספר, מקומות בילוי, נמל מכונות, מכונות בנייה, מכונות הרמה, ברזל ופלדה מתכות, חשמל תקשורת, רוח ייצור חשמל, הנדסה ימית בניית ספינות ותעשיות אחרות יש יישומים בוגריםפרמטרים : מצב אספקת חשמל : זֶרֶם יָשָׁר 10 עד 28עבודה נוכחית : מצב תרדמה : 5מפה הנוכחי : 850אימא סביבת עבודה : -20 עד 55אימא תדירות קול פורמט : אמא3הורן פרמטרים : 8 צליל : 120 דדבליקונקציית מפתח : לחיצה קצרה : לממש את עוצמת הקול 6 התאמת מחזור, סנכרון קולי הנחיה פלט לחיצה ארוכה למשך 3 שניות : לממש התאמת עיכוב מתח יציאה סינכרוני, עיכוב הנחיה קולית או עיכוב פתיחהכיצד להשתמש : ניתן לחבר על בסיס מתח אספקת החשמל 10 עד 28 וולט.החבילה כללה : 1 קרן סירנה 2 ברגים 2 צינורות הרחבההערה : 1. מתח אספקת החשמל אינו יכול לעלות על 28 וולט. אם המתח עולה על 28 וולט, ייתכן שהמכשיר לא יופעל כראוי או שהמכשיר עלול להינזק. במצב הפעלה של צלצול, הקול הראשון מושמע כברירת מחדל. רק קול בפורמט אם-פי-3 נתמך. נא לאשר את קול פורמט לפני שינוי.חיצוני סינכרוני פלט בקרת אות 485 בקרת לשחק, אנא צור קשר עם שירות לקוחות כדי לאשר מראש.הערה : את בתוך של הקרן הוא לא עמיד למים, אנא הערה כי זה יכול לא פנים את מים מקור.

תכונות מוצר

Item Type:
Siren Horn
Material:
ABS plastic
Weight:
Approx. 306g/10.8oz
Size:
Approx. 10.5x10cm/4.1x3.9in
Application:
shopping malls, parks, schools, entertainment places, port machinery, construction machinery, lifting machinery, iron and steel metallurgy, electric power communication, wind power generation, Marine engineering shipbuilding and other industries have mature applications
Parameters:
Power Supply Mode:
DC 10 to 28V
Working Current:
Hibernation State:
≤5mA
Play Current:
≤850mA
Working Environment:
-20 to 55℃
Voice Frequency Format:
MP3
Horn Parameters:
8Ω 15W
Alarm Sound:
≥120dB
Key Function:
Short Press:
realize the volume level 6 cycle adjustment, voice synchronization output prompt
Long Press for 3 Seconds:
realize synchronous output voltage delay adjustment, voice prompt delay off or delay open
How to Use:
Can be connected based on the power supply voltage DC 10 to 28V.:
Package Included:
1 x Siren Horn:
2 x Screws:
2 x Expansion Tubes:
Note:
1. The power supply voltage cannot exceed 28V. If the voltage exceeds 28V, the device may not play properly or the device may be damaged.:
2. In power on ringing mode, the first voice is played by default.:
3. Only voice in MP3 format is supported. Please confirm the voice format before changing.:
External synchronous output control signal and 485 control play, please contact customer service to confirm in advance.:
Note:
The inside of the horn is not waterproof, please note that it can not face the water source

מוצרים קשורים