• טרי
המותניים של ZJCHAO כרית תמיכה בגב תחתון, כרית תמיכה המותנית כרית גב כרית לכיסא משרד מיטה

המותניים של ZJCHAO כרית תמיכה בגב תחתון, כרית תמיכה המותנית כרית גב כרית לכיסא משרד מיטה

ILS 1.67
סחורה
בחנות

חיבוק עיצוב תמיכה במותניים : הכרית הקשישה עם עיצוב תמיכה במותניים מחובקת היא כמו שיש שתי ידיים כדי להגן על עמוד השדרה המותני שלך, קל לשימוש, הכרית לנשים בהריון היא מרעננת יותר, נושמת ונוחה, תומכת ביעילות במותניים מילוי הפערים המותניים : כרית המותנית לשינה היא פיתרון טוב לעמוד השדרה המותני להיות במצב מושעה ללא תמיכה בשכיבה שטוחה, הכריות האחוריות למיטה יכולות למלא את הפערים המותניים, ועמוד השדרה המותני מתאים ונינוח, קל לשימוש, כרית קצף זיכרון מתאימה מאוד לנשים בהריון לישון בצד שלהן. מתאים ל : הכרית בגב התחתון יכולה להגן על עמוד השדרה המותני לישון בנוחות, הכרית המותנית לשינה מתאימה לנשים בהריון, לקשישות, ולאלה עם אי נוחות עמוד השדרה המותני, ולשמור על המותני במהלך ההיריון. עיצוב חלול : לכרית התמיכה בגב התחתון יש עיצוב חלול, משטחי הרשת העיצובית החלולה נושמת ומרעננת, ועיצוב קשת חצי מעגלי רודף מתאים 26 מעלות למותניים, וממלא קווי מתאר לעיקול גופכם ללא עיוות, מושלם לצד , ישנים אחוריים או בטן. תמיכה במותניים המותניים : הכרית למנוחה במיטה יכולה לתמוך במותניים המותניים, שריר המותני, קל לשימוש, הכרית המותנית נועדה לעזור להשיג תנוחה אידיאלית והתאמה מושלמת למותניים, כרית התמיכה המותתת ממלאת את הפער בין המותניים ומיטה, תומכת במותניים. חיבוק עיצוב תמיכה במותניים הוא כמו שיש שתי ידיים להגנה על עמוד השדרה המותני שלך. פיתרון טוב לעמוד השדרה המותני להיות במצב מושעה ללא תמיכה כששוכבים שטוחים, ממלא את הפערים המותניים, ועמוד השדרה המותני מתאים ונינוח. הגן על עמוד השדרה המותני לישון בנוחות, מתאים לנשים בהריון, לקשישות, ואלה עם אי נוחות עמוד השדרה המותני, ושומרים על המותני במהלך ההיריון. משטחי רשת עיצוב חלולים הם נושמים ומרעננים, ועיצוב קשת עגולית למחצה רודף התאמה של 26 מעלות למותניים. תומך מותניים המותניים, שריר המותני. מפרט : מצב : 100% פריט חדש לגמרי : חומר כרית המותניים : בד רשת + כותנה פנינה + מעטפת כוסמת אורך כולל : בערך.3 אינץ ' : בערך צבע 24 ס"מ/9.4 אינץ ' : תכונות כחולות ולבנות : עיצוב אזור שינה כפול, האמצע הוא קשה והקצוות יחסית קשים, שינה צדדית אינה עד מותניים, שוכב שינה שטוחה או צדדית יכול לתמוך במותניים תכונות : קהל : נשים בהריון, משרד עובדים, קשישים, נהגים ואנשים רגילים אחרים עם שימוש עמוד שדרה המותני לקוי : בפנים הוא ספוג, המונח בתחתית כרית המותניים, יכולים להתאים את גובה המותניים ברשימת חבילות האמצע, וו ולולאה : 1 x כרית המותניים 1 X PAD 1 X ידני.

תכונות מוצר

Condition:
100% Brand New
Item Type:
Waist Pillow
Material:
Mesh Cloth + Pearl Cotton + Buckwheat Shell
Total Length:
Approx. 44cm/17.3in
width:
Approx. 24cm/9.4in
Color:
Blue and White
Features:
Double sleeping area design, middle is hard and ends are relatively hard, side sleep is not up to waist, lying flat or side sleep can support waist well:
Features:
Crowd:
Pregnant women, office workers, the elderly, drivers and other common people with poor lumbar spine
Use:
Inside is a sponge, placed at the bottom of waist pillow, can adjust height of waist in the middle, Hook and loop stick:
Package List:
1 x Waist Pillow:
1 x Pad:
1 x Manual:

מוצרים קשורים